kväll och själv

Hejsan. Sitter här hos Johan. Han drog på krogen. Jag själv sitter här hemma hos han själv. Kul eller inte.. Men vad ska man göra.. Inte mycket man kan göra åt saken direkt. Vill inte åka härifrån heller. För han kommer ju sen. Men endå jävligt tråkigt att vara själv. Utan cigaretter också. Men men det får jag väl klara mig utan.

Jag tänker. Tänker på hur ett liv utan dig skulle vara. Det skulle nog aldrig funka! Jag vet att jag gömmer mig för mig själv just nu. Jag är rädd för mig själv just nu för jag mår inte bra. Vill inte inse vad som kommer ske. Vill inte in, vill inte förlora allt här utanför. Det kommer vara tufft. Men jag vet att jag måste ta hjälpen så fort som möjligt. Jag vet det annars kommer det vara alldeles för sent. Snälla ta mig bara härifrån lås in mig eller vad fan som helst. Bara jag slipper denna skit. Jag orkar inte mer. Jag gör inte det. Vill inte förlora mer personer än vad jag redan gjort. Jag älskar er alla det vet ni. Men mitt liv det är inte lätt och har aldrig varit.. Alltid har jag mått dåligt över nått. Alltid är det något som ska skita sig. Fan vad jag hatar det här livet. Vill bara försvinna ner under marken. Fan för detta. Jag orkar inte mer vad är det ni inte förstår? Låt mig bara vara ifred!!!!! Faaaaaan för detta liv. Vad gör jag för fel hela jävla tiden?

Jag saknar min familj. Jag saknar att jämt kunna prata med mamma och pappa om allt. Vill att ni ska finnas här för mig som ni fanns då. Känns som om jag förlorat er med! Fan vill ju inte det här. Förlåt för allt dumt jag gjort mot er! Jag älskar er. Mina bröder vill jag med säga förlåt till. Ni har ställt upp på mig som fan. Men jag har bara skitit i vad ni sagt. Levt mitt liv som jag själv har viljat. Trott att allt ska ordna upp sig själv. Fan är jag för något jävla problem barn? Förlåt för jag inte lyssnat på er och tagit in det. Förlåt!

Jag sitter och gråter och känner hur mitt liv rasar sakta men säkert ner. Jag orkar inget mer. Orkar inte leva. Vad fan är det här för liv jag lever? Inget bra liv i alla fall och inget liv jag vill leva! Vill vara en normal tonåring, som sköter skolan. Som är mammas och pappas lilla flicka. Vill bara bli liten igen. Vill kunna leva ett normalt liv. Bilda familj och det längre fram. Vill bara bli lycklig. Men kommer jag någonsin bli lycklig? Fan för mig. Vill ordna upp mitt liv! Vill få allt bra! Jag hoppas och ber att jag kommer få ett bra liv någon gång jag med! Ingen vet riktigt vad som hänt. Det finns några få. Och jag vet att dom älskar mig fast detta hänt. Fattar inte hur ni kan göra det efter allt jag gjort mot er. Skitit totalt i vad fan ni sagt. Inte brytt mig ett dugg. Vill inte inse saningen! Vill inte att det ska vara så jävla jävligt som det faktiskt är! Men saningen börjar komma ifatt mig nu! Jag börjar inse att det har gått alldeles för långt. Att det här inte är bra för mig. Jag flyr problemen istället för att reda ut dom. Jag ska bättra mig. Snälla förlåt jag skäms. Därför jag flyr! Vill bara vara lycklig! 


Jag gömmer mig för ett tag men när jag vaknar upp är problemen kvar!
 
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!