Fredag!

Hejsan. Vaknade runt halv 1 idag.. Så det vart ingen skola för mig.. Sen kom pappa efter mig så åkte vi till maxi där mamma var.. Hämtade nycklarna till förådet så jag kunde hämta en hylla som jag fått av min bror :D.. Tack David :D.. Sen så åkte vi till Skäggetorp centrum så jag fick handla lite.. Sen hem till mamma ner i källaren och hämtade hyllan. Sen träffa mamma på parkeringen. Fick två nya skor. 4 panelgardiner eller hur det stavas , tvättmedel och ljus :D.. Tack mamma! Sedan så åkte vi hem till mig. Pappa hjälpte mig och bära upp sakerna.. Så var jag nyss ute och rökte med Jennifer :D.. Riktigt nice :D.. Nu ligger jag i sängen e trött.. Men men.. Tina kommer sen också! Trevligt..
Sakerna jag fick av mamma förutom tvättmedlet :P :



Hyllan jag fick av min bror sen spegeln jag köpte i förrgår..


Väggen över sängen och på sidan:


Köksbordet jag köpte igår :


:):


// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!