helgen o de

I fredags så drog Paulin och alla tjejer ut =).. Det var riktigt trelivgt. Men saknade mitt hjärta som var hemma i vadstena så det gjorde ont :(..

I lördags så vart det besök på akuten med Paulin varför går jag inte in på här..
Sen resten av lördagsdagen var jag hemma och bara tog det lugnt. Sedan kom en av personalen så vi åkte ner till oasen och ställde bilen och gick ut och gick. Sedan åkte vi hem till oss och kollade på film

I går så gjorde jag inte så mycket var bara hemma.. Fastnade framför paradis hotell så jaa de gick som de gick

Idag har jag vart på beroende. Sen ringde jag min soc och givetvis e hon inte i lkpg förens imorgon men men.. Sen gick jag och Paulin runt lite på stan och glodde hitta ett par ass snygga bagijeans :D.. Sen gick vi till trädgårdsföreningen och sola sen hem. Ikväll blir det bara lugnt!!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!