helgen och veckan som var

Hejsan, förra torsdagen gjorde jag inte mycket var hos mamma gick även på stan och träffade Elin.. Sedan vart det att festa lite =)..

på fredagen så festade jag med. Gick på krogen och lite.. Trevligt..

Lördagen så vila jag sen vart det att ta några öl även då..

Söndagen åkte jag he till mamma för att förbereda mig för skolan :D..

I månags var det dags för skolan :D.. Var riktigt trevligt att träffa nytt folk =).. Sedan vart det att gå på stan med Elin och det. Sedan ut till ikea.. Handla ny plattång och linne och lite =). Bjöd även min bror på mat =).. Trevligt trevligt.. Sedan hem till mamma..

I tisdags var jag i skolan =).. Gjorde inte så mycket där faktiskt. Sedan vart det hem till mamma och bara tog det lugnt.

I onsdags så var det skola igen.. Gjorde inte ett skit i skolan som vanligt den första veckan. Sedan efter det så vart det hem till mamma och tog det lugnt.

I torsdags så var det faktiskt inte skola för min del utan rättegång som var mindre kul men men. Sen på kvällen vart det att åka till Borensberg till Elin =).. Trevligt trevligt =)..

I fredags så var det dags för skolan. Vi skulle vara i grupper och göra olika saker men jag och Dezwill och  Elin skaffa oss våran egna grupp och bara gick runt och drog.. Trevligt =). Efter skolan så drog jag och möte Tobbe sen tillbaka till skägget till mammas granne för att dricka lite sedan vart det utgång =).. Träffa även min kusin och Robin och dom =).. Trevligt trevligt =)..

Igår så gjorde jag inte mycket sov bort typ hela dagen sen drog jag med Emelie på festivalen =). Trevligt sen så när hon åkte hem så drog jag vidare på krogen med Linda, Jörgen och Patrik. Sen hem och sov..

Idag så har jag inte gjort mycket. Träffa Lena på stan sedan så gick jag vidare till skägget och nu sitter jag hemma hos mamma =).. Trevligt =).. Skola imorgon då =)..
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!