Jag saknar

Jag saknar alla mina gamla vänner! Vad hände? Jag drog mig undan vart en helt annan person.. Alla säger att dom inte känner mig längre.. Men jag förstår inte hur jag förändrats eftersom ni inte längre känner igen mig :(.. Tårarna rinner sakta ner på min kind. Dom torkar men det kommer nya.. Förlåt mig mina vänner! Ni var ju allt för mig! Ni fanns alltid där för mig och trösta mig i såna här lägen. Men nu sitter jag själv i min lägenhet helt ensam. Känner mig instängd. Kan inte gå på stan för där brukar ni vara. Ni ser mig inte längre :(.. Ni bara går förbi mig kollar inte ens på mig.. Vad var det som hände med mitt liv? Varför gick det så in i helvete mycket fel? Det är bara jag som kan ändra på det och jag vill ändra på det med.. Men jag vet inte hur jag ska göra för att den gamla Lina ska komma tillbaka. Jag försöker kämpa i skolan. Ska klara det. Men jag klarar knappt det.. Jag kämpar och kämpar men lik förbannat hamnar jag alltid på ruta ett igen.. Snälla kom tillbaka till mig! Ni lämna mig helt ensam här. Allt annat tog över mig som jag inte skulle kunna vinna över mig. Till exempel rädslan att testa en grej. Den fanns där men helt plötsligt hade jag skiten i min hand till slut ändå.. Men inte längre.. Det var inte värt det. Fan vad jag förlora vänner för att rädslan försvann. Det är hemskt när jag tänker tillbaka på då. Ser bara mig med en flaska i ena handen och en cigarett i den andra. Alkoholen vann mig. Och mitt liv rasa ner. Det var bara flaskan som hjälpte mig då. Sket i er mina vänner. Lyssna inte på vad ni sa.. Men det kommer ifatt mig nu.. Jag ångrar det så grovt mycket att jag inte lyssna på er då. Ni sa att jag börjar falla in i ett beroende men jag lyssna inte.. Ni sa att han inte var bra för mig men jag trodde det.. Vi söp ju ihop och allt verkade ju så bra.. Men nu när jag blickar tillbaka så ser jag, jag var inte lycklig. Hade jag varit lycklig hade jag inte tagit till flaskan! Men jag inser det för ens nu. Nu när det är för sent. Jag försöker ändra på mig så jag blir den där gamla Lina igen fast på ett bra sett..

Jag orkar ingenting. Ser mig omkring och ser en ensam själ kvar. Vart är ni mina vänner!? Jag saknar er så jävla mycket! Faaaaaaaaaaaaaaaaan! Jag hoppas att vi en dag finner varandra igen! Vissa har förlåtit mig, vissa inte.. Vissa har jag ingen kontakt med längre. Men jag försöker ju visa er att jag kan bli den gamla Lina igen. Men ni måste också då ge mig en chans till och bli den. Vet inte längre hur jag ska bete mig! <3

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!