Jag saknar!!!!

Jag saknar dig hjärtat så det gör ont! Varje kväll när jag går och lägger så saknar jag dig bredvid mig. Saknar din röst varje sekund. Saknar din närhet så det bara skriker inombords! Jag älskar dig och jag vet att jag svikit dig! :(. Förlåt det är inte meningen att jag sviker dig, men jag är så osäker på mig själv. Förlåt hjärtat jag vet att jag inte behöver vara det på något sett.. Du kom in i mitt liv och gjorde mig till världens lyckligaste flickvän! Det går inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig!

Jag vet vi har haft våra gräl, vi ahr haft våra tjafs vi har sagt hej då åt varandra men det går cirka 5 minuter så skriver vi igen med varandra! För du och jag vi kan inte vara ifrån varandra! Vi vet att vi alltid har varandra fast det är 6 mil ifrån varandra.! Men hjärtat vi är starka nog! Vi klarar det här. Klarar vi det här så vet vi sen att vi är så starka tillsammans att inget kommer kunna komma emellan oss två! Jag vet det! Jag är 1000000% säker på det. För vi älskar varandra och är gjorda för varandra.

Men jag saknar dig så något oerhört mycket när vi bråkar, och även när vi inte bråkar. Men när vi bråkar så vill jag bara vara nära dig och krama om dig och säga det ordet som vi skulle behöva säga till varandra! Förlåt! Hjärtat jag vet att du även har det jobbigt med andra saker och jag vet att jag svikit dig gång på gång. Jag är så jävla glad att jag har dig kvar idag. Jag är så jävla lycklig med dig! Alla säger du ska inte vara tillsammans med han. Men det skiter jag i. För du är den killen jag älskar! Du är den killen jag vill vara tillsammans med! Du är allt jag någonsin har önskat!

Jag hoppas att du aldrig går ifrån mig igen! För du är den som jag vill leva med i resten av mitt liv. Vi har våra bråk. Men man måste bråka för att sedan kunna säga förlåt och bli starka utav det! Vi blir ju inte svagare av bråken utan snarare starkare! Och du vet att jag aldrig kommer lämna dig! För du betyder så sjukt mycket för mig. Och jag skiter i vad dina ex tycker om mig. Seriöst. Dom vet inte ett skit om mig och hur jag är som person!

Du vet så väl att jag älskar dig, och förlåt för att jag är svartsjuk och det utav mig och bråkar med dig ibland. Men det är enbart för att jag är rädd för att förlora dig igen! Jag har en rädsla inom mig, om att du kommer lämna mig igen och det är det sista jag vill här i världen. För du ställer upp för mig, du har alltid funnits här för mig fast vi bråkat och det. Så fort jag är ledsen så ringer jag dig för jag vet att du lyssnar och ger mig tröst genom telefon! Utan dig hade jag haft många sömnlösa nätter fylda med gråt. Men du har istället fått mig att le.

Jag älskar ditt sett att säga och förklara hur mycket du älskar mig, att du alltid finns här för mig, att du bryr dig om mig och att du alltid kommer stå bakom mig och stötta mig! Det betyder mest för mig att veta om att jag verkligen har dig vid min sida. Ditt sett att kolla på mig när vi ses, det går inte att förklara med ord! Att få möta dina läppar för mig att bli generad och lycklig! Att få en kram utav dig gör så jag känner mig älskad utav dig. Du ger mig så mycket mer än bara kärlek. Du ger mig tryghet, du gör så jag får mod i mig själv, du ger mig allt jag någonsin har önskat och så mycket mycket mer..

Jag hoppas du förstår min kärlek för dig!? För den är obeskrivlig stor! Hjärtat jag är så rädd för att du en dag kommer packa din väska och lämna mig kvar? Jag vill verkligen inte att det ska hända. Älskling när du sjunger för mig. Du ska veta att jag blir varm i hela kroppen. Och jag älskar när du sjunger för mig! Du är mitt allt och så mycket mer! Hjärtat jag kan lova dig många saker men en sak kommer jag alltid hålla fast vid och det är att jag aldrig kommer att lämna dig igen!

Jag vill att du ska bli pappa till mitt barn. Jag har velat ha barn i 2 år nu men jag har väntat på den rätta. Men jag behöver inte vänta längre! För jag vet att du är den rätta för mig, och jag vet att du är en sån underbar far. Du har verkligen allt som jag letat efter. Du ahr rätt personlighet. Du säger rätt saker vid rätt tillfälle. Jag lovar jag har aldrig varit så här lycklig med någon annan förut! Hjärtat lyssna på mig jag vet att du hör! Jag vill att du ska stanna kvar och bli pappan till mitt barn!

Om jag bara kunde förklara med ord hur stor min kärlek är för dig, om jag bara kunde förklara den i en text. Men jag kan inte beskriva den i en text, jag kan inte beskriva den med ord. För den är alldeles för stor, men jag kan försöka att skriva ner och förklara för dig så du ska förstå hur jag känner, kan prata och försöka få dig att förstå. Men det lättaste sättet är att visa dig med kärlek. För kärlek är inga ord. Det är ingen text utan det är en känsla som man har och som man kan visa. Och det är det jag vill göra för dig. Men när du inte är här hos mig så måste jag få ut mig vad jag känner! Därför skriver jag ner det istället för att prata rakt ut. För när du inte är med mig så hör du ju mig inte. Och då har jag pratat i onödan.

När jag flyttar älskling. Då kan du komma till mig med. Och det kommer kännas bra att vi kan åka till varandra istället för att jag bara kan komma till dig. Jag är så låst när jag är i linköping. Kan inte komma till dig ofta älskling jag vet förlåt. Men jag försöker komma så ofta jag kan! För jag vill vara nära dig dag som natt! Hela tiden. Men vi måste också vara borta annars blir det för tätt inpå och vi börjar tjafsa och bråka, och det vill jag inte. Men när jag flyttat då kan du komma hit. Du kan vara hemma hos mig när jag är på det där mötet i 40 minuter. Det kan du väl stå ut med?

Hjärtat jag älskar dig mest av allt och jag lovar dig vi ska klara av det här. Vi ska kämpa tills vi känner att nu ligger vi på ett bra plan. Då vi har hittat all den tillit till varandra igen som vi egentligen borde ha.! Jag kommer göra allt för att det ska bli bra och funka mellan oss igen! För du är mitt allt och så mycket mer! Du är ju den som jag vill dela mitt liv med! Jag älskar dig mest hjärtat! Glöm aldrig det! Du är den underbaraste kille jag någonsin träffat! O älskling. Jag vill alltid vara dig nära så tro inget annat!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!