Måndag kväll

Hejsan. Idag gick jag till skolan.. Fast gick hem efter lunchen.. Orkade verkligen inte vara kvar.. Sedan på rece träffade jag Jill och Lisa :D.. Umgicks med dom hela dagen! Så söta dom är! <3 Tog massa bilder och det.. Elin skulle kommit hit men hon kommer imorgon! <3.. Sen kom Jocke upp till mig =).. Gjorde inte så mycket.. Dennis kom upp vid 2 tiden och drack kaffe.. Och en sak till som hände idag :(.. Att högtalaren åkte ner på tangenterna så t knappen gick sönder.. :(.. Undra vad pappa kommer säga.. Scarrry... Haha.. Slänger upp några bilder sen förut.. Så säger jag godnatt för idag.. För imorgon är det skola som gäller! Börjar halv 9 och går till klockan 5.. Hur ska jag orka?? Skoltrött.. Pöss

Jag och Jill =)


Jaaag


Jag och Lisa =)


Älskar bilden <3


Tänker du på lisa <3


Får bli dagens avslut :D


// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!