=*) Natt

Natt är det nu .. Klockan är 3 på natten.. Mhm.. Här sitter jag i min lägenhet och sjunger och pratar med Robin =*).. Blir ingen skola för mig idag heller.. Ont i ryggen som en jävla jag vet inte vad.. Men men det blir nog bättre med tiden hoppas jag :D.. Men men .. Imorgon kommer Tina ut till mig =).. På söndag kommer Melinda till mig :D.. Mys mys.. Men men.. Kul att man inte kan sova såhär på natten men men så är det ju när man är nattmänniska.. Hoppas jag kan sova imorgon i alla fall.. Men men .. Jaha vad gör ni där ute då?
Sover kan jag tänka mig..

Jag sjunger rätt bra tycker jag och Robin :D..

Nepp nepp nu blir det att konsentrera sig på att sjunga.. Natti natti om jag nu lyckas somna någon gång <3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!