Söndag idag då

Hejsan. I Fredags kväll så åt jag och Tina mat.. Vart pommes hamburgare och beasås... Sen satt vi och snacka om vad vi trodde på.. Jävla diskussion vart det av allt.. Haha.. Igår så kom Jennifer och Tim in till mig och Tina.. =).. Drack kaffe och det.. Mycket trevligt.. Framåt kvällen så åkte Tina hem.. Så jag klippte håret på mig själv.. Vart väldigt kort men det behövdes..  Sen kom Daniel :D.. Trevligt.. Jag och Daniel snackade och kolla på film. Sedan åkte vi in till Ryd först.. Sedan så åkte vi hem till mig igen. Sedan så åkte vi in till stan.. Han spela på black jack eller vad det heter.. Trevligt.. Sedan åkte vi tillbaka till mig och kolla på en till film.. Sedan i morse klockan halv 5 åt vi frukost tillsammans.. Vi duschade även tillsammans innan han åkte hem.. Duschade även tillsammans igår 2 gånger :D.. Mysigt att duscha ihop med någon UTAN att göra något!

Idag vaknade jag innan 12.. Vilket är bra.. Eftersom jag ska kunna sova inatt med.. Just nu gör jag ingenting.. Ligger i sängen och glor.. Ska snart ut och sätta mig på balkongen och ta en cigg och dricka kaffe :D

Bilder sen helgen:

Tina äter:


Min mat:



Kaffe!!!! :



Några muppar som inte ville vara med på bild alltså Tim och Jennifer:



Mitt hy klippta hår


// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!