Veckan som varit

I tisdags så möte jag Michelle på stan så gick vi omkring lite. Sedan så gick jag till personalen och drack kaffe och sedan så följde jag med Maria och hämtade Pauline så åkte vi hem sedan kom mamma och lämnade Ticka till mig så skjutsade hon ner oss till Johannelunds badet där jag badade ticka sen kom Macke och hämtade upp oss så åkte vi och hämta Martina och hennes hund så åkte vi till ljung och badade. Sen så åkte vi in till stan. Sedan åkte jag hem.

I onsdags så gjorde vi inte så mycket. Bara tog det lugnt. Var på stan även då en sväng på dagen. Sen på kvällen vart det att träffa Figo en sväng och prata ut om vissa saker. Sen följe han mig en bit.. Snällt av han för det var mörkt ute.. =)..

I går så träffa jag Figo en sväng, kolla på när han spelade något spel sedan så åkte jag och pappa till Skänninge marken.. Inget att ha. Sedan så åkte vi hem men han bara komma hem sen avr det bara att åka tillbaka till skänninge marken med Lollo. Träffa Mats och Sabina =).. Trevligt. Sen åkte vi och badade jag Lollo, Stralle sen ngn mer... Sen hem till mamma och sov

Idag har jag inte gjort mycket. Träffa på Figo förut så tog en cigg med han och snackade lite skit. Var även på centrum med mamma och Joakim.. Dom skulle åka till Bengt. Och jag stannar hemma för och vara med hunden =).. Trevligt.. I helgen blir det att bara ta det lugnt och ha mys med min hund och Tina =).. Ska även ha lite hundvård tänkte jag och duscha Ticka och såna grejer så hon blir fin =).. Pöss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!