veckan

I måndags var det dags för skolan! Kul var det vi sminkade och det.. Sen efter skolan så åkte jag hem till mamma..

I tisdags var det först skolan.. Skulle gått till klockan fem men fick sluta vid 2 tiden. Sen ut till Jysk och ikea och det för att handla möbler för det var dags äntligen för flytt! Skönt! Sedan så när vi hade handlat klart så åkte vi ut med grejerna. Sedan till berga för att hämta mina saker där. Sedan kom min bror efter mig så åkte vi efter en kärra och sedan hem till pappa för att hämta data bordet och lite saker. Sedan så åkte vi hem till mamma för att hämta saker där.. Sedan så åkte vi till Nikita för att hämta sängarna :D.. Sedan så åkte vi hem till mig och började bära upp sakerna och det..

I går var det dags för skola igen. Slutade den vid 2 tiden sedan åkte vi till Ö&B och handla lite och även till klippet för att handla saker där.. Sedan hem och börja göra i ordning. Jocke kom upp och hjälpte mig sedan kom även Pontus och Tobbe på besök :D.. Trevligt..

Idag skulle jag gått till skolan men blev inte så hade så jävla ont i ryggen sen kom pappa efter mig och så åkte vi och köpte bord och stolar. Sedan en sängavel till min säng :D.. Sen hjälpte han mig få ihop ett natthusbord. Sedan fixade jag sängen.. Och nu väntar jag på att Jocke ska komma och hjälpa mig hänga upp lite saker :D



// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!