Hejsan det var inte igår

Sådär. Har inte suttit vid datorn nu på cirka 10 dagar. Har inte hunnit med. Men nu tänkte jag skriva lite.
Jag har varit hos älsklingen och vi har gjort framsteg. vi har bestämmt att vi ska försöka igen och denna gång tror jag det kommer funka för vi har pratat ut och sånt! Och jag är världens lyckligaste!
På dagarna har jag varit i skolan och sen så har jag åkt tillbaka till älsklingen! Så har vi varit ute hos Figge och Linda och druckit kaffe och lite sånt smått och gott. Hade även Linus i söndags! Och han kommer hit imorgon med så då ska vi baka pepparkakor! Mys!
Annars så har det inte hänt så mycket mer faktiskt! Pluggar på och det går bra! Sen har jag bara varit med älsklingen min och tagit det lugnt! Så det är nice att det går bra nu!
Jag är världens lyckligaste om jag får säga det själv och jag har världens bästa pojkvän och jag älskar honom så otroligt mycket! Och jag kommer aldrig lämna honom!
Jag älskar dig mest hjärtat jag kommer aldrig någonsin lämna dig! Jag kommer finnas för dig dag som natt! Och du vet hur mycket du betyder för mig. Och jag skiter i vad folk tycker och tänker! Du och jag mot världen!
Det var väl det jag hade att skriva idag.
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!