inte kunnat

Hejsan. Förlåt att jag varit dålig med bloggandet men har inte kunnat. Har haft annat för mig och har inte haft tid. Men ska försöka blogga nu så mycket som möjligt. Sen vi hördes sist har det väl inte hänt så mycket. Har varit hos älsklingen. Vi har bara tagit det lugnt och så..
Firade även jul med älsklingen och hans familj! Mysigt värre! Linus sprang och väntade på att tomten skulle komma och till sist så kom tomten :D.. Så då öppnade vi paket. Fick en jätte fin ljuslyckta kan man väl kalla det från Maria och Raffe. Sen fick jag och älsklingen lite spel och det gemensamt =).. Riktigt kul och mysigt var det. Sen efter jul har vi bara tagit det lugnt. Och imorgon är det nyår. Vilket innebär för mig att sluta äta godis mitt i veckorna utan bara på lördagar sen börja äta mer nyttigt än vad vi gör nu.. Och även försöka sluta röka :D.. Det var väl det jag hade att säga för denna gång!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!