Torsdag fredag

I onsdags så åkte jag till älsklingen senare på kvällen :D Nice :D.. Mys pys vart det!
I Torsdags åkte jag till skolan! Trött var jag! Eller aa åkte till skolan vid 11 så var där vid 12. Sen åkte jag till mamma en sväng. Sedan åkte jag tillbaka till min älskling.
I går hade jag möte och det gick bra. Hade möte med min kontaktperson sen med stångåstaden! Får svar på senast tisdag om dom godkänner mig :D.. Nice ska det bli. Innan mötet så fick jag ta över Jennifers abonemang med telefon så nu har jag åter igen ny telefon!! Nice är det. Ska bara lära mig mobilen med!
Sen efter det så åkte jag hem till mamma. Sen efter ett tag var jag med Tina. Men sen kom Erik efter mig och skjutsade mig till älsklingen!
Idag så åkte jag hem från älsklingen. Tog bussen till ljungsbro där pappa kom efter mig! Köpte chips och läsk eftersom det är lördag idag! Kommer sakna mitt hjärta så otroligt mycket nu! Men det får väl gå ändå.. Nu ska jag äta hemma gjord pytt i panna!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!