15/2-11

Hejsan. Igår så var jag i skolan ^^ Första gången på väldigt länge.. Sedan drog jag till Jenny =).. Vi gjorde inte mycket. Drog till staden.. Sedan följde hon med hem till pappa =).. Vi åkte till Joel.. Och hade det trevligt.. Drack lite också.. Bara en hel mintu^^ Haha.. Men men

Idag så åkte vi till Jenny i morse. Sedan så gick jag ner till stan och träffa älsklingen och det.. Sedan hem till min älskade Jenny igen.. Nu gör vi inte så mycket.. Dricker lite..  Imorgon blir det att träffa älsklingen sen åka hem till pappa igen :/.. Men men.. Imorgon är det en månad med min underbara pojkvän med! Jag älskar dig Anton!

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!