17/2-11

Hejsan. Igår så var det en månad med min älskling! Gud vad jag älskar dig härtat! Du är det bästa som någonsin har hänt mig och jag vill aldrig förlora dig! Vart lite mys med hjärtat mitt.. =).. Gulligaste mamman har han också :D.. Somnade hemma hos älsklingen och vaknade av att Jenny bomba mig på sms.. Men men.. Världens bästa pojkvän har jag i alla fall och jag vill leva resten av mitt liv med han! En månad var det igår och det är den bästa månaden i hela mitt liv. Och fler månader ska det bli! Jag älskar dig mest Anton Andersson! Du och jag för all framtid..


Aja i alla fall igår sen så träffade jag Jenny på stan vid halv fem. Så träffade vi Helena.. Snackade och lite.. Sedan drog jag til Sandra.. Vi tog oss ett glas vin och det.. Sedan gjorde vi inte så mycket..

Idag har jag inte gjort mycket.. Tog det bara lugnt. Sedan gick jag till Fia. Och vi ska snart vara barnvakt :D.. Kul kul.. Sedan blir det att sova hos henne tills imorgon.. Imorgon är det party =).. Men men.. Ska väl ta och röra på mig!

Jag älskar dig mest hjärtat!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!