4/2-11

Hejsan. Var visst några dagar sedan jag skrev här.. I veckan har jag inte gjort mycket.. Var och jobbade i Tisdags.. I måndags köpte jag mig spelet WoW.. Så har spelat det nu varje dag.. Hehe.. Har även varit på stan och träffat folket.. Idag var jag på stan och träffa Unni och Munk och dom.. Fick även träffa älsklingen en stund.. Sedan följde jag med hem till Jenny kolla hur dom bodde nu.. Imorgon blir det upp tidigt.. Ska göra en massa grejer.. Idag när jag kom hem hade jag fått brev från komunen som ville att jag skulle kontakta St lars motagningen.. Hmm dom måste vara duma i huvudet som tror att jag blivit alkoholist eller nått.. Dom tog mig tydligen för lob när dom tog mig och skjutsade mig till psyk hur dom nu kunde göra det när jag inte ens var full då.. Men men.. Jävla idioter.. Men men ska klaga på dom.. Saknar älsklingen min !!!

JAG ÄLSKAR DIG MEST ANTON ANDERSSON!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!