5/2-11

Igår så vaknade jag vid 10.. Drog till stan då och möte Jenny.. Vi gick lite på stan sedan drog vi hem till henne.. Sedan drog vi hem till henne igen sedan ner till stan för att handla lite.. Jag köpte tre par nya trosor :D.. Sedan drog vi till hemköp och handlade mat. Sedan drog vi hem till Jenny.. Efter en stund kom älsklingen dit med.. Sedan kom Rille hem.. Så lagade vi taco :D.. Gott var det. Sen drog Rille sen när han kom så drog älsklingen hem.. Jag drog ner till stan vid halv 10. Möte några tjejer med utanför Jenny som följde med till staden.. Ass trevliga.. Sedan kom älsklingen och då gick vi och köpte cigg sedan drog vi till krogen! Mycket trevligt måste jag säga! Sedan så gick jag och älsklingen hem till han :D.. Jag fick sova hos han :D


Idag så har jag inte gjort mycket.. Vakna först vid 12 tiden. Men somnade om. Sedan väkte älsklingen mig så vi myste lite.. Sedan somnade jag om igen. Vaknade men somnade om sedan vaknade jag halv 5.. Då följde älsklingen med mig en bit. Sen så gick jag hem.. Åkte till pappa.. Skulle egentligen följt med Jenny ut idag men är trött och har ont i huvudet efter igår då jag gick ner i brygga men slog i huvudet i golvet :(.. Men men.. Blir att sova snart.. Trött som fan. Saknar älsklingen min! Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!