Faaaan

Dumpa någon över internet? Okej. Men jag hoppas vi kan vara bra vänner i alla fall! Jag kommer finnas för dig! Och jag hoppas du kommer finnas för mig! Precis som du själv sagt att du vill göra!

Du fällde en tår i fredags. Du berättade aldrig varför.. Just nu vill jag bara ha sommaren här så skulle det vara lättare att glömma dig tror jag! Men nu är det jävligt svårt. Jag tänker bara mer och mer på dig och hur mycket jag någonsin älskar dig. Jag ville inte förlora dig! Men jag måste acceptera det och försöka gå vidare, Men det kommer vara så sjukt svårt! Jag älskar dig Anton Andersson!
Dina läppar dina andetag! Att få vakna upp bredvid dig var det bästa som någonsin har hänt mig! Jag glömmer dig aldrig!

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!