Helgen :/

I fredags så åkte jag med pappa till hans jobb.. Sminka mig lite fort. Sen tog jag bussen till stan. Sen från stan till Skägget. Och från skägget till stan sen bussen till Berga sen bussen till stan igen.. Och allt det på lite mer en två timmar haha.. Tog en fika med lillen sen gick vi hem till Jenny och Rille. Jag och Jenny gick ner till stan och åt mat.. Gott gott.. Sedan hem till Jenny för att börja fixa mig.. Och börja dricka.. Klockan var inte alls mycket men men i alla fall. Sedan så började folket komma.. Jag och Anton vart osams :(.. Snackade i över 2 timmar. Men men sedan löste det sig. Så vi gick hem till han och myste galet =)..

Igår så gjorde vi inte mycket. Tog det bara lugnt. Sedan drog vi till skylten. Och snackade med Benna. Sedan drog vi till Plaza.. Kul kul.. Jag och Anton vart lite smått osams :(.. Jävla skit! Men men i alla fall.. Gick hem till han efter och kolla på film och det..

Idag så vakna jag rätt tidigt så somnade om.. Sedan vart det mys med hjärtat! Sedan så kom pappa och hämta mig sedan åkte vi och hämta David.. Sedan åkte vi ut till Ö&B och handla. Jag köpte massa godis och chips. Så blir mys med mig själv ikväll.. Haha. Kanske ska möblera om i mitt rum...
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!