Helgen och dagarna efter

Hejsan.. I torsdags var jag och Fia barnvakt.. Sedan hem till henne och kolla på tv och tog det lugnt..

I fredags så var vi på soc.. Sedan hem till Fia och jag duschade och lite.. Sedan drog jag till Sandra =).. Var inte länge där. Så drog jag till älsklingen.. Var med han istället för att festa.. Myste en massa :D


I lördags var jag också med älsklingen :D.. Vi hade det bara allmänt mysigt så drog vi till stan en sväng.. Sedan hem och myste ännu mera :D.. Massa mys hela tiden det gillar vi =)

I söndags gjorde vi inte alls mycket.. Myste typ hela dagen :D.. Mysigt värre!! Men men sedan lagade vi lite mat och det..

I måndags så gjorde vi inte mycket. Var med Benna och Oskar en sväng :D..  Sedan myste vi en massa :D..

I går gjorde vi inte mycket. Var på stan en sväng sedan gick vi hem och myste en massa eftersom det var sista dagen vi sov med varandra, för denna gången.. Hans mamma värsta gullig med.. Fick en klänning av henne som var grymt snygg :D..

En sak är skum. Jag har drömt så sjukt konstigt nu i några dagar.. Undra varför.. Men men.. Saknar min älskling.. Men vi ses på fredag igen :D .. För då är det fest. Ska även gå och äta lunch med Linda då :D.. Sedan blir det att fixa sig sedan dra till Jenny sedan blir det utgång :D.. Massa med kul


// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!