Helgen ...

I torsdags gjorde jag inte mycket.. Var med Jenny en sväng.. Sedan träffa jag älsklingen..

I fredags så gjorde jag inte så mycket.. Cyklade till Jenny.. Vi bestämde oss för att vi skulle gå ut.. Så var jag med henne en sväng... Sedan så cyklade jag till Linda och dom och fixade mig.. Sedan så tog jag bussen till Jenny.. Vi fixade oss lite mer och det. Sedan så tog vi några öl av Rille.. Sedan så gick vi ut vid halv 10.. Träffade Tobbe och dom.. =).. Eller dom kom senare sen.. Men men i alla fall sedan kom älsklingen <3... Sedan vid halv 1 så drog jag och älsklingen hem till han =).. Lagade lite mat och hade det mysigt =)..

I lördags så vaknade jag upp bredvid älsklingen min =).. Massa mys.. Låg och myste hela dagen.. Sedan lagade älsklingen mat =).. Sedan på kvällen drog vi till Lillen.. Sedan så drog vi hem vid halv 2.. Myste en massa =)..

Idag så vaknade jag upp bredvid älsklingen <3.. Massa mys.. Sedan så kom pappa efter mig så åkte vi till Linda så jag fick hämta mina saker.. Så åkte vi hem till pappa.. Nu har vi precis ätit.. Jag gör inte så mycket.. Ska vänta på att pappa och David ska kolla klart på hockeyn så jag kan kolla andra avenyn.. Puss puss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!