19/1-11

Hejsan. Har inte skrivit på ett tag. Men jag har varit med Jenny=).. I Söndags åkte jag och Jenny hem ifrån Rille.. Sedan så träffade vi Anton och Alfons.. Var på stan. Så gick jag och Jenny på bio.. Sedan sov jag hos henne..

I måndags så var jag i skolan. Fick reda på att jag börjar jobba på en hästgård nästa vecka redan :D.. Så jävla kul! Efter skolan så träffade jag Anton och alla dom andra. :D.. Jenny kom till stan med så följde med henne till arbetsförmedlingen.. :D.. Sen så gick vi till biljard hallen där Anton och dom. Massa mys <3 Sedan åkte jag och Jenny hem =).. Sakna ju så klart Anton..

I Tisdags så gick jag inte till skolan.. Fixade mig och lite sedan så drog jag till stan. Träffade Anton och alla dom andra.. Sedan tog jag och Anton bussen hem till mig. Gick till centrum med Mattias och Carro. Träffade Emma, Ante och mamma på centrum. Sedan ner till Catrin och lämnade katt mat. Sedan så gick vi till Jenny där jag hämtade mina saker.. sen upp till mig och massa mys! Sedan till centrum igen.. Sedan hem igen och massa mer mys!

Idag har jag inte gjort mycket. Vaknade upp bredvid världens bästa kille! Sen drog vi till stan och träffa Tobbe och dom där :D.. Trevligt.. Sedan så tog jag bussen hem.. Nu ska jag och Jenny gå till centrum.. Får träffa min älskade pojkvänn imorgon och massa mys ska det bli!!!! <3 Love this live now!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!