20/1-11

Idag har jag inte gjort mycket.. Åkte till älsklingen min! Och det vart såklart en massa mys! Och jag älskart! Hela dagen var jag med älsklingen! Och jag är världens lyckligaste med dig! Du är mitt ljus i mörkret hjärtat! Sedan så gick vi till stan. Till Mc Donalds och köpte mat :D.. Sedan till hemköp. Sedan åkte jag hem, ville inte släppa hjärtat men vi ses ju imorgon igen :D.. Sedan gick jag hem till Jenny.. Så gick vi upp till centrum.. Nu sitter jag med färg i håret :D.. Jenny kollar på film.. Haha.. Men men blir och lägga sig om ett tag <3
Lina Andersson (L) Anton Andersson <3

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!