3/1-11

Hejsan. Idag har jag inte alls gjort mycket.. Vakna av att Bengt skrek att vi var tvungna att åka och kolla efter dom små hundarna för dom hade stuckit.. Så klädde på mig så gick jag ut och ropa på dom så fick jag även Bella och Tess och skälla så efter dom små hundarna varit borta i ca 40 min så kom dom.. Så gick in och kollade på andra avenyn igen. Så gjorde vi inte så mycket.. Mamma och Bengt åkte till affären sen så åt dom lite.. Sedan så åkte mamma och jag hem.. Jag gick upp till Macke och dom sedan hem sedan till Macke och Erika igen sen så kolla vi lite tv och nu sitter jag här.. Imorgon blir det UM.. Kul eller inte.. Jävla skit men men.. Orkar inte skriva mer så godnatt
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!