6/1-11

Hejsan. Igår då så låg jag och kolla på andra avenyn fram tills klockan var typ halv 3 så skrev Hanna att Lolloh var i stan så jag fort in på msn och snackade med Lolloh.. Sedan drog jag ner till Rece och möte Lolloh. Så drog vi till Skäggetorp.. Så gick vi runt där ett tag sedan gick vi hem till Jenny och tänkte följa med henne till Grebo.. Jag gjorde det men Lolloh vart tagen :(.. Men väl framme i Grebo så kolla vi film och tog det lungt.. Idag så fick jag sova ut och det var jätte skönt.. Sedan så tänkte vi gå ner till affären och handla cigg men tror ni affären var öppen? Nej så det var ju bara att vända och gå tillbaka.. Sen har vi inte gjort så mycket mer.. Bara tagit det lugnt.. Pöösss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!