8/1-11

Okej jag ska vara ärlig!
Jag var inte hos Jennys kille igår.. Jag var hos Gustaf. Eller rättare sagt jag kom hem från han igår. Jag åkte ut till han i förr går.. Han var otrogen mot sin tjej.. Med mig.. Jag ville inte egentligen men kunde inte motstå eftersom jag fortfarande älskar Gustaf.. Jag har kvar alla sms och allt från han.. Felicia kan få se dom om hon inte tror mig! Förlåt att jag inte var ärlig. Men det var för Gustafs skull.. Men nu vet ju Felicia säger Gustaf så nu behöver jag inte längre låtsats.. Men så är det. Nu har Gustaf bytt nummer så nu får jag inte tag på han och det är väl lika bra.. Men men.. Han får ta smällen som kommer! Är så jävla arg!!!!!!! Men men nu blir det kul ikväll!!! Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!