Dagarna som varit

Måndag:
Började jag jobba.. Kul kul :D.. Dagen gick väldigt fort och var hemma vid 6 tiden.. Umgicks med Jenny då.. Sov även hos henne..

Tisdag:
Var på jobbet. Det gick jätte bra.. Sedan efter det umgicks jag med Jenny

Onsdag:
Var i skolan.. Sedan så träffade jag älsklingen och prata med han. Sedan vart det mys med han..

Torsdag:
Idag skulle jag varit och jobbat men har så ont i ryggen så hoppade det idag.. Ska snart in i en dusch och sedan bege mig ner till stan.. Kul som satan eller inte. Men men.. Får se vad som händer resten av dagen. Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!