Gott nytt

Hejsan. På nyår så gick jag upp vid 9 tiden.. Åt frukost och hoppa in i en dusch.. Sedan så packade jag ner allt vi skulle ha med oss till Desiree.. Så diskade jag och lite.. Sedan kom Hariet efter mig och Jeanette så åkte vi till våran mormor och firade henne.. Åt tårta och lite.. Sedan så åkte vi till Desiree.. Åt gott och det. Sedan började vi fixa oss.. Sedan var det bara att börja dricka.. Allt gick jätte bra.. Trodde jag ja.. Var och lämnade Emelie vid 10 i 12 för hon skulle åka till fosterfamilj.. Så gick jag och Jeanette tillbaka till Desiree så tog vi taxi till staden där vi gick in på Harrys.. Kul kul.. Sedan så fick jag sms av en person så vart ledsen så gick ut och gick. Sedan gick jag tillbaka och sa till Jeanette att jag ville hem då sa hon att hon ville ha sina nycklar? Men aja så vart värsta liver där.. Så gick jag och hon följde efter jag ringde efter mamma som kom och hämtade mig.. Så åkte vi till Jeanette så jag hämtade mina saker sedan så kom polisen upp och fråga vad jag gjorde? Vad såg det ut som? Att jag satt och kolla på tv kanske? Nej jag packade.. Duma jävel haha.. Men men sen åkte jag och mamma hem. Vi vart lite osams så kom Ante och jag följde med hem till han och Emma.. Vart lite tjafs över telefonerna med några men men sen gick vi och lade oss i alla fall på morgonen någon gång vid halv 8 på morgonen..

Så väckte Emma mig genom att hälla vatten på mig.. Snällt eller inte men men.. Jag överlevde.. Så gick vi upp.. Gick till Coop.. Sedan hem till Ante och Emma och åt lite mat.. Sedan hem till mamma.. Och tog det lugnt kollade på Patrik 1.5 Sedan gick vi ut och träffade Micke och Dennis... Så gick vi hem sedan.. Så lade vi oss och kolla på Andra Avenyn och jag messade massa med sötnosen.. Men men Hanna sov hos mig med :D

Idag så vakna jag vid 12 tiden.. Fixade och lite.. Så åkte jag och mamma och hämtade mina saker hos Desiree sedan så åkte vi till Coop sedan så åkte vi till Hjulsbro och hämtade min väska där. Sedan så åkte vi till Mormor sedan nu är vi hos Bengt.. Dom kollar på arn och jag gillar inte dom filmerna så jag sitter här.. Köpte med mig Coca Cola, Chips och choklad :D.. Gott.. Ska väl glo på Andra Avenyn sen.. Pöss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!