Helgen =)

I fredags så åkte jag till skolan.. Det var en kort dag i skolan. Slutade vid 11.. Då så fixade jag mig lite. Så åkte jag och Sanna till stan :D. Gick omkring lite. Sedan så åkte hon hem. Jag träffade då min kusin Frida.. Så var med henne och hennes kompis en stund.. Sedan drog dom och då träffade jag min andra kusin Sara.. Gick till Mc Donalds med henne. Satt där. Sedan så drog jag till Alfons och dom.. Var med dom. Sedan kom älsklingen :D.. Så då gick vi till hemköp. Sedan åkte vi hem till mig jag packade med mig datorn och det.. Så åkte vi till Berga för att lana.. Det vart inte så mycket lanande men kul vara det.

Igår så var det massa mys med älsklingen.. Sen framåt kvällen så packade vi ihop våra saker och älsklingen följde med mig till stan och lämnade mig vid bussen.. Var ass trött.. Sedan så åkte jag hem.. Ville inte släppa älsklingen men men.. Väl hemma var jag svin trött.. Så lagade lite mat sedan somna jag typ direkt..

Idag så vaknade jag för en stund sedan.. Vet inte vad som händer idag.. Förhoppningsvis träffa älsklingen!. Imorgon börjar jag jobba :D.. Kul kul men kommer nog bli långa dagar tror jag. Men men. Kommer sakna älsklingen min :(.. Skriver nog mer sen..
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!