Dag två utan dig

Det har nu gått två dagar sen du sa att du inte ville vara med mig längre. Att du skulle göra allt för att glömma mig. Och det såra mig så jävla mycket. Jag tvingar fram ett leende på läpparna varje gång jag ska gå på möte och allt för jag vill inte att dom ska veta hur dåligt jag egentligen mår!

Jag saknar dig här vid min sida, jag saknar det vi en gång kalla oss! Älskling snälla kom tillbaka till mig! Jag klarar mig inte utan dig! Snälla hjärtat kom tillbaka till mig! Jag klarar inte detta utan dig! Tvingar mig själv till att äta och allt!

Vill bara att allt ska vara en mardröm! Vill vakna upp till denna mardröm nu! Jag älskar dig mer än vad du tror! Det är första gången jag börja älska någon såhär fort. Varje gång vi var ifrån varandra så kände jag en klump i magen av rädslan av att inte ha dig kvar på slutet av dagen!

Jag älskar dig Johan! Vill inget annat än att ha dig här vid min sida! Vill somna vid din sida och vakna vid din sida och höra orden att du älskar mig igen! Jag skulle göra allt för att få dig tillbaka!

Tårarna kommer och går hela tiden. Kan inte sluta gråta men du verkar inte förstå det! Jag älskar dig Johan snälla förstå! Det är bara dig jag älskar! Snälla kom tillbaka till mig! Jag mår inget bra utav det här. Vill bara att vi ska bli sams och få allt bra igen!

Men vill du inte så kan jag inte tvinga dig! Men jag älskar dig fortfarande. Och jag lovar jag skulle göra allt för att få dig tillbaka! Johan Andersson jag älskar dig verkligen och vill inget annat än att ha dig här vid min sida! Att få en kram utav dig skulle göra mig så jävla lycklig just nu! Jag behöver dig snälla!

Har du glömt mig helt? Har du tappat alla känslor för mig än? Vill du inte veta av mig? Snälla dom frågorna snurrar runt i mitt huvud hela tiden!

Men en sak är säker! Jag kommer aldrig glömma dig! Jag älskar dig Johan Andersson
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!