förra helgen och veckan

Förra helgen följde jag med mamma till min morbror som bor mellan kisa och österbymo.. Trevligt trevligt. Kom hem i måndags. Då träffade jag Tina så grillade vi lite.. Med tändare. hahahaha..

Sen så hade vi med oss hundarna och det. Sen gick jag hem till mamma och sov!

I tisdags så var jag med Michelle och hade det trevligt.. Var på um och greja lite.. Sen var vi hemma hos henne och hade filmkväll. Sov även över där. Mys!!

I onsdags så var vi i Tinnerö. Jag, Kajsa, Michelle och Carro och alla hundarna. Sen gick vi där i en och en halv timma i skogen och hade det mysigt!! Måste göras om! Sen så kom mamma efter mig och hundarna så skjutsade hon hem mig så jag fick städa och lite hemma :D..

Igår så gjorde jag inte så mycket. Tog det bara lugnt. Ett år sedan min farbror gick bort.. Saknar dig här på jorden. Men men vart bus med Linus och dom åt tacos och hade det mysigt.!

Idag har jag inte alls gjort mycket. Snarare ingenting och ska inte göra något heller för den delen. Blir en lugn helg för min del! Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!