Hej hej

I helgen vart det lugnt. Bara massa mys och det.

Igår så vaknade jag ganska så tidigt gick till bk och tog a. Sedan så gick jag hem. Sen kom personalen vid 1 så fick jag och Paulin skjus ner till stan.. Gick på stan en sväng och tog en kaffe. Köpte även nya jeans. =). Sedan vart det soc för att skriva på ett papper. Sedan hem för fix och det. Ner till stan vid 8 och träffa michelle. Sen gick vi till NH. Träffade trevligt folk. Sedan gick jag och Paulin ner till platå. Träffade massa trevligt folk. Sedan vidare till Plaza. Trevlig kväll med trevligt folk!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!