helgen

Hejsan.

I torsdags så gjorde jag inte så mycket. Vi badade i poolen och sen åkte vi till Svartefors för att bada lite med Erica, Macke och barnen.. Trevligt. Sedan vart det grillning :D.. Gott gott.. Sedan vart det bara att ta det lugnt..

Igår så skjutsade pappa in mig till stan. Vart massa krångel med mina pengar. Sen ut till ljungsbro för att hjälpa Hanna att vara hund vakt till min bror och hans tjejs hund. Sen in till stan igen. Hämtade upp Ticka sedan drog vi till Michelle.. Sedan åkte jag och Michelle till Motala.. Hade det jätte kul men slutade skit. Men men det löste sig iallafall med allt.. Kom hem välbehållna och det..

Idag lördag har jag inte gjort mycket. Bara tagit det lugnt. Varit på akuten och det. Men men.. Resten av dagen blir det att bara ta det lugnt..
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!