Jahop

I söndags så vakna jag rätt så sent.. Sen så kom min bror och hans tjej och så åt vi lite mat och sen bada Simon och pappa. Jag och Natti stod och titta på :D.. Sen åt vi glass med maränger och det =).. Gött sen så åkte jag med Natti och Simme hem. Sen skjutsade mamma hem mig till Berga. Gjorde inte så mycket.

Igår så gjorde jag inte så mycket. Var på möte först. Sedan träffade jag Ante, Benjamin och alla dom andra :D. Trevligt. Sen drog jag ut på krogen med Puma och dom. Michelle kom lite senare och Becka Nina och dom med :D.. Trevligt. Sen så drog jag hem :D..

Idag har jag börjat med A-B... Sen så möte jag Felicia vid coop så fick jag lite pengar så handla lite mat och godis och det :D.. Nu pratar jag med mats i telefon :D.. Trevligt =).. Puss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!