min födelsedag och dagarna där efter :D

Hejsan. I måndags fyllde jag år. Var först hos pappa.. Sedan åkte jag till mamma en sväng. Sedan så skjutsade hon mig till Michelle :D.. Där så gick vi till pizzerian och köpte pizza.. Hem till henne för att äta sedan så började jag fixa mig. Så började vi dricka med. Sen kom Timothy och umgicks med oss en sväng. Sedan skjutsade han oss till stan där vi träffade lillen. Sen gick vi till måndagsklubben. Michelle drog hem rätt tidigt.. Men men Becka och Nina och dom var där jätte trevligt. Jag och Becka dansade grymt mycket <3. Träffade även Jhonny. Sedan träffade jag även Jonathan och dom två var jävligt länge sen man såg!

Igår så åkte jag in med mamma till stan. Gick och fikade med en av personalen sen gick jag och mamma på stan. Trodde jag skulle dö.. Men men i alla fall så på kvällen så tog jag och min hund bussen till Michelle vi gick till hemma kväll och köpte massa godis sen gick vi till trädgårn och satt där med kompisar. Hade det jätte trevligt. Sedan drog jag och Michelle hem till henne och sov där.

Idag så vakna jag upp brevid Michelle :D.. Vi gick ut med hundarna sen åt vi frukost sedan gick vi till hundparken där vi även träffa Henke.. Gick och badade med våra hundar med :D.. Riktigt trevligt.. Sedan så hämtade pappa mig och min hund hos Michelle så åkte vi och lämna henne i skägget sedan åkte vi till farmors grav och det. Sedan Söderköping för att äta glass. :D. Riktigt trevligt. Nu är jag hemma hos pappa :D.. Puss på dom här underbara dagarna
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!