Morgon

Vaknade först vid 5 av panik av att jag missat tiden på B-k men sen kolla jag klockan och den var ju bara 5. Så somnade jag om efter en stund. Vakna igen vid 8 sen vid 9 sen vid halv 10 tänkte jag gå upp men sov i en halv timme till. Sen så cyklade jag upp till B-k. Sen hem igen. Har suttit här vid datorn.

Du finns i mina tankar hela tiden! Jag kommer aldrig glömma dig hjärtat.! Vill att det ska vara du och jag igen! Att jag får kalla dig för min och bara min igen skulle göra mig så jävla glad! Snälla ge mig en chans till! Du finns alltid med mig, vad jag än gör så finns du här med mig! Jag älskar verkligen dig och skulle göra allt för att få ha dig vid min sida igen! Johan jag älskar dig <3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!