sängen och tankarna flyger

Jag hoppas jag får en chans till utav dig. För jag mår inte bra när det är såhär. Vill inget annat än att du ska vara min! Och bara min! Jag älskar dig Johan. Det är du som fick mig att lysa upp och allt. Och nu när jag inte vet hur du vill ha det så rasar hela min värd ner. Vill bara vara nära dig. Få allt bra mellan oss är min högsta dröm nu. Jag vill ligga bredvid dig igen och klia dig på ryggen och i håret.

Johan du ska veta att jag älskar verkligen dig och skulle göra allt för att få allt bra igen. Men vi båda måste förbättra oss då. Vi måste verkligen få upp glöden igen! För jag mår inget bra utav det här. Jag gråter till och från hela tiden. Är inte glad en enda sekund. Att få prata med dig i telefonen och få höra dom tre orden igen det gjorde mig glad. Det gav mig hopp. Att bara få höra din röst gör mig så fruktansvärt glad. Jag vill att allt ska bli bra mellan oss igen. Jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra! Vill verkligen inget annat än att ha dig vid min sida. Att vi ska gå hand och hand igen och vara det där lyckliga paret som vi var i början.

Jag skiter i vad folk tycker och tänker om oss. För jag mår bra av att vara med dig att ha dig som min pojkvänn. Det var du som fick mig att börja hoppas på allt igen. Men när jag förlora dig så rasade allt och jag hade ingen lust med något längre. Men nu när vi förmodligen ska ge detta en chans till som jag vill, så börjar jag få upp lusten till allt igen. Börjar känna lycka igen. För dú vet att ví ska vara med varandra. Vi två vi hör ihop. Precis som solen och månen. Utan solen skulle inte månen finnas. Så känner jag för dig!

Om vi bara kämpar lite. Om vi bara ger detta en chans så lovar jag dig, jag kommer ge dig all min kärlek. Skiter i vad folk tycker och tänker om dig. Det är ju inte dom som ska vara tillsammans med dig utan jag. Eller hur? Du betyder allt för mig och mycket mer! Skulle vilja ha dig här nu så jag fick hålla om dig. För jag älskar dig så otroligt mycket. Kan säga det tusen gånger om hjärtat! För det är sanningen! Folk säger till mig pratar du med han förlorar du mig. Men jag förlorar hälldre dom än dig. För dom är inga riktiga vänner då, för dom ser att jag inte är lycklig utan dig vid mitt liv.

Och jag vet att om vi bara försöker. Sluta dricka och allt så kommer vi klara det. För det är när alkoholen tar över som vi blir osams. Det är bara då som vi blir så sjukt osams. Och vi försöker göra allt för att såra varandra. Men när vi är nyktra så är vi som nykära hela tiden. Och vi myser så som bara vi kan! Vi ligger och håller om varandra och bara bryr oss om varandra. Men vi måste båda två kämpa för att detta ska hålla och funka. Jag älskar dig mest hjärtat! Snälla förlåt för allt. Du är speciell för mig!

Du är och kommer alltid förbli den jag älskar mest. Du har något speciellt i dig som gör så jag bara vill ha dig nära mig hela tiden. Men när du inte är här med mig så mår jag skit. Varje steg jag tar, varje sak som jag gör, så finns du alltid med mig. För det är dig jag håller kär. Det är dig jag vill vara med livet ut. Jag klarar mig inte utan dig. Du är luften som jag andas Johan och jag vill inte förlora dig. Jag vet att allt är på hal is just nu. Men jag lovar om du ger mig en chans så ska jag visa dig att jag är inte den jag visat mig vara den senaste tiden. Jag vet inte vad det varit med mig. Men jag är så rädd att förlora dig!

Du är allt som jag någonsin önskat. Allt som jag någonsin har drömt om. Du är mitt allt. Och jag älskar dina skratt. Ditt leende. Blicken du kollar på mig när du säger att du älskar mig. Då du är sur och tvär. Jag älskar allt med dig. Och jag bryr mig inte om vad dom andra säger. Dom gör oss bara starkare med allt. Vi gled ifrån varandra en gång. Träffades inte på fem veckor. Och det var dom värsta veckorna i mitt liv. Jag försökte lura dig att jag mådde bra och allt. Fast jag mådde egentligen skit. Men ville inte att du skulle se mig så svag som jag då var.

Jag fick tillbaka dig efter fem veckor och vi försökte igen. Men även då så vann alkoholen och jag återvände hem. Men efter två veckor träffades vi igen. Och jag vart den lyckligaste i världen igen. Men sen börja du tveka och det. Och det gjorde mig så jävla osäker. Men jag du ska veta en sak. Fast du tvivlar ibland så finns jag alltid här för dig! För du är den enda jag vill ha. Har aldrig kännt såhär för någon. Snälla förlåt för allt dumt jag gjort! Förlåt för jag sårat dig om och om igen. Men det är för jag mått dåligt och försökt få dig att bli ledsen och det. Jag vet jag har gjort fel. Men det har även du gjort! Snälla vi säger förlåt och ger detta en chans till för jag vill inget annat än att ha dig här bredvid mig på min väg genom livet!

Jag älskar dig mest av allt Karl Torbjörn Johan Andersson <3 du är ljuset i mitt liv! Kom tillbaka så lovar jag dig att jag ska visa dig den underbara Liina som jag egentligen är och du vet att jag är helt underbar egentligen! Du är den som alltid fanns här för mig! Och jag är så jävla lyckligt lottad som träffade dig! Jag ångrar inte en sekund med dig! Du är allt för mig! <3



Johan! Jag älskar dig!

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!