Torsdag och helgen nu då

I Onsdags kväll så cyklade jag och Tina ut till Svartefors med min hund och mammas hund.. Tog bara 50 minuter dit. =).. Tycker det är bra.. Sen så var vi där och badade och det tills klockan var 4 på morgonen då cyklade vi hem =).. Var hemma vid 5 tiden då lagade jag lite mat :D.. Gott gott.. Sen sov jag till halv 2 cirka. Så gick jag ner till Anna-Maja och bada i poolen och det sen följde jag med Lolloh till centrum. Sedan fick jag ett ryck, såna jag får när jag e trött och begav mig till Vadstena till Johan :D.. Där vart det en massa mys :D..

På fredagen så åkte jag in till stan med 20 i 11 bussen. Möte upp Anna-Maja och Marcus lite efter 12. Jag och Marcus gick och åt på donken :D.. Gott som fan. Hehe. Sedan hämtade pappa upp mig på stan och så åkte vi till Expert och köpte ny mobil till mig :D.. Gött som fan :D.. Sedan följde jag med ut till pappa. Hjälpte Davve och bygga ihop poolen som han köpte. Sedan vart det mys med mig själv i soffan.

Idag så har jag inte gjort mycket. Sov ganska länge sen in till stan och hjälpte Emma och Ante att flytta. Sedan hem igen. Sedan till Ljungsbro igen och hälsa på Emma och Ante sedan in till stan en snabbis och hämta ombyteskläder sen tillbaka till Ljungsbro till Emma och Ante sen nu är vi hemma igen hos pappa..


Du vet inte ett skit om han så jag tycker du ska hålla din käft stängd om såna saker du inte vet ett skit om!!!!!!!
// Liina
Kommentarer
Postat av: tjingtjing

Släng upp bild på nya mobilen då? Så man får se vad du köpte för ngn :P

2011-07-03 @ 15:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!