Denna vecka då

Denna vecka har jag varit hos Fia typ varje dag och druckit kaffe. Sedan så har vi varit nere i Johannelund och badat hennes morfars hund och det..
Igår så träffa jag Simon, som skjutsade mig till Vadstena.. Massa prat och mys vart det där.. =).. Givande. Ska dit på torsdag med tror jag om jag inte redan åker imorgon kväll =).. Det e sånt som märks.. Men vill verkligen dit och mysa med min pöjk =) :P.. Allt börjar gå bra nu i vissa saker. Och i vissa andra saker börjar allt gå shäprätt åt helvete.. Men det löser sig nog någon dag.
Du vet att jag alltid finns för dig gubben! Jag älskar dig mest av allt och det vet du med! Du vet att jag vill ditt bästa. Vill inte att du ska må dåligt, du vet att jag med mår dåligt då! Jag älskar dig och vill ditt bästa! Jag älskar dig högst av allt baby<3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!