En bra dag =)

Imorse kom pappa och hämta upp mig och skjutsade mig till skolan där jag skrev matte prov =). Sen pratade jag med läraren och rektorn om att börja skolan igen till hösten =).. Då blir det hår och makeup styling jag ska gå =).. Sedan gick jag hem till skägget.. Hämtade hunden och sedan till Tannefors igen för att träffa Michelle och hennes hund... Så kom även Philip en sväng. Sedan gick jag och Michelle till Braskens bro och det. Köpte cigg och det sedan gick vi till hundgården där, sedan vidare till Emmalund för att hundarna skulle få bada:D.. Jätte duktiga var dom. Hoppa i från bryggan och det =)
Tayson och Ticka
Ticka
Tayson och Ticka
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!