:/

Försöker och försöker hela tiden. Men allt bara rasar hela tiden. Vad jag än gör vad jag än säger så blir det så fel. Förstår inte varför? Kan inget få vara bra för en gångs skull? Varför kan jag aldrig få vara lycklig en längre tid? Är bara lycklig ett tag sedan förstörs allt igen :(. Vad är det för skit liv man lever egentligen? Men allt kommer nog lösa sig. När jag hittar en kille som tar mig för den jag är. Men först och främst ska jag bygga upp mig själv igen. Ska inte låta någon trycka ner mig. Ni försöker trycka ner mig men det går inte för mig kan ni inte såra mer. Har varit på botten ett antal gånger men har byggt upp mig igen och håller på att bygga upp mig nu igen. För du sårade mig nått så grovt mycket. Du fick mig till toppen men när du lämnade mig sjönk jag till botten igen.. Men nu håller jag på att hitta tillbaka till mig själv igen =). Och jag kommer bli lycklig igen, jag kommer bli stark igen jag kommer trivas med mig själv. Allt kommer lösa sig! Allt kommer bli bra. Det får ta flera år, men jag vet att allt kommer lösa sig och bli bra :D.. Jag vet det jag känner det på mig. Ni får vara sura på mig ni får vara arga men det finns ingen bra anledning till det. !
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!