....

Ni som kommenterar anonymt behöver inte ens kommentera min blogg för det visar bara på att ni inte vågar stå för vad ni säger! Men tyvärr godkänns inte era kommentarer ändå så ni behöver inte ägna massa tid och skriva kommentarer för dom kommer ändå att försvinna! Ta det med mig öga mot öga då istället! Och jag älskar min familj också, men jag älskar även denna kille.. Vi har bråkat och tjaffsat men DU/NI vet ju inte vad han och jag kommit övernens om eller något. Ni är ju inte med när vi pratar så för i helvete lägg ner! Ni vet inte något om han. Så döm för i helvete inte innan ni inte ens vet vem personen är! Man bråkar i ett förhållande det gör man det tillhör! Men vissa verkar ju inte fatta det och är så jävla trött på att läsa dom nedlåtande kommentarerna hela jävla tiden! Så snälla sluta läs min blogg eller i alla fall sluta kommentera! Du vinner ju inget på att klanka ner på mig! Eller gör du det? Du klankar ner på mitt psyke!!! Det är väl det du lyckas med i sånna fall! Inget annat! Så ta det öga mot öga i stället. Du klaga aldrig på då jag gick tillbaka till Gustaf då 09 och han slog mig inprencip varje gång. Och det gör inte J. Det har hänt en enda gång på 3 månader och det var en fylle grej! Och du vet inget om han eller vad han gör idag. Alla kan ändra på sig förstå det! Du har ändrat på dig, jag har ändrats alla ändras! Så snälla för i helvete ge upp.. Du gör bara så att jag mår dåligt men det kanske är det du vill??? Jag har inte märkt att någon i familjen har pratat med mig eller nått.. Det ända ni gjort är att klagat och är så trött på att ni klagar hela tiden.  Snälla ni säger att vi gör de för din skull men det gör ni inte eftersom det får mig att må dåligt! Ingen annan klagar eller något på att jag träffar han. Så länge ni inte vet något så kan ni hålla käften och ta reda på fakta innan ni snackar eran skit.!!!!!!!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!