Hallojsan

I förra lördagen var vi på bil träff.. Inget vidare kul faktiskt om jag ska vara ärlig =).. Men träffade ju Emma och dom så lite lycklat vart det i alla fall :D.. Sen så har det inte hänt så mycket mer under veckan. Har handlat lite nya kläder =).. Ska bli mer när jag får mer pengar. Känner att det är det som gjorde mig lycklig nu under veckans gång när allt var upp och ner.. Varit i vadstena också =).. På bilträffen. Träffade även han. Men men det är ju mitt liv och mina val?

Jag vet att ni blir besvikna på mig men jag älskar verkligen den killen och han får mig att känna mig lycklig. Visst det vart jävligt fel förra gången det vart det. Men då var det alkohol inblandat i skiten också och det ska det absolut inte vara denna gång. Alla är världa en andra chans hur fel det än gick innan. Jag är redo att ge han en chans till. För vi älskar varandra och ingen ska få hindra två personer som älskar varandra att behöva vara ifrån varandra.

Aja i alla fall. In till stan någon dag och hämta grejerna hos Ante som är där. Jag vet att jag sårat dig med. Men jag tycker det är fel att vara tillsammans med en kille när man älskar en annan.
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!