Kväll och tankarna flyger

Hejsan. Nu är det kväll. Sitter och lyssnar på musik på högsta volym =)...
Tankarna bara flyger iväg. Det var jag som gjorde fel i onsdags inte du! Det var jag som gick på dig. Inte du mig. Du slängde bara ord emot mig. Inget mer, så folk kan inte vara ännu argare på dig. För det var jag som gjorde fel i onsdags inte du. Dom som inte vet något kan inget säga. Du och jag vet vad som hände. Ingen annan. Dom bara snackar och tror en massa.. Men vi vet sanningen. Tyvärr kan jag inte göra det ogjort det jag gjorde i onsdags :(.. Tyvärr får jag leva med det :(.. Tyvärr är livet så att man gör misstag som man sedan ångrar grymt. Men gjort är gjort och man kan tyvärr inte spola tillbaka tiden. :(.. Fast jag skulle vilja göra det flera gånger om! Jag älskar dig men jag får lära mig att leva utan dig. Att sova ensam att vara ensam. Men det kommer ta tid att lära mig det. Men det får ta den tid det tar. MEn allt kommer bli bra till slut. Allt kommer bygas upp igen. Jag vet det. Det kan ta månader, det kan ta år. Men det kommer gå. Har varit med om det förut. Och kommer förmodligen att få leva med det ett antal gånger till. Men en dag kommer jag finna den rätta för mig. Det kommer den dagen de med.
Är bara rädd att lämna dig för jag älskar ju dig. Vill inte släppa dig helt. Vill ha dig vid min sida. Du stöttade mig så mycket. Du fanns alltid där för mig. Kunde alltid prata med dig om allt. Men men livet går vidare. Jag ska börja sköta allt. Ska försöka klara mig själv i fortsättningen. Är inte rädd för något längre. Har varit med om det värsta redan så är verkligen inte rädd för något nu mer. Livet går som sagt vidare! Jag har mina vänner och min familj som stöttar mig =).
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!