midsommar imorgon

Hejsan.

Igår kom man hem från underbaraste. Han överaskade mig i förrgår. =). Var riktigt mysigt.. Igår så gjorde jag inte så mycket. Var hemma och tog det lugnt. Åt pizza och lite. Sen ut och gick. Träffade kusinen och lite.. Trevligt med en pratstund =).. Idag var jag först på soc sen gick jag och Tina på stan en sväng. Jag köpte en onepeace =).. Riktigt mysig att gå i =).. Sedan arbetsförmdelingen sedan hem lite fort sedan kom pappa och hämta mig. Snackade lite och kolla när grannen fixade med bilen.. Så åkte jag och pappa till affären. Så nu sitter jag med färg i huvudet =).. Hoppas det blir brunt =).. Ikväll blir det att ta det lugnt. Imorgon blir det att grilla och lite med pappa.. På lördag åker jag och hälsar på Sam, efter det vet jag inte vad det blir. Blir nog bara att ta det lugnt =). Pöss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!