Veckan och det nu då

I lördags så åkte jag och hälsa på Sam. Sedan vidare till Johan. Stannade hos Johan till måndan. Åkte och fiska i måndags med Raffe och Johan. Sedan så åkte jag till mamma och hämtade min älsklingsvovve och åkte till Linda och höll henne sällskap över natten =).. Sedan på tisdagen så gick jag och Ticka till pappas jobb. Tog en och en halv timma.. Sedan så drog vi och badade.. Jag pappa bror och Kimberly =).. Skönt var det.. Kimberly bada en massa :D.. Sedan sov jag och Kimberly över hos pappa.. Massa mys. Idag så kom vi hem till mamma vid halv 7. Vid halv 10 gick vi ut med hundarna. In och lämnade dom sedan har vi varit ute och badat i poolen med Anna-Maja, Marcus och Kimberly =).. Massa mys med dom två småbarnen ( Marcus och Kimberly).. Fick även godis och lite chips sen en trevlig lunch hos Anna-Maja. =). Riktigt trevlig dag har det varit.. Blivit brun och fin har jag blivit =).. Var även på centrum och köpte 12 liter cola och lite chips och det.. =).. Nu ikväll blir det väl att träffa Tina =).. Puss på denna underbara dag <3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!