10/3-12/3-11

10/3
Skulle egentligen fotas med Piika idag, men studion var inte ledig så det gick inte.. Så träffade Lillen med flera på stan i stället.. Sedan åkte jag hem.. Gjorde inte så mycket.. Åkte till Borensberg och hälsade på min kusin och hennes familj. Sedan efter det så åkte vi hem och väntade på att klockan skulle bli tillräckligt mycket så vi kunde gå in till grannen och fira henne.. Sedan drog jag till Ljungsbro. Skulle ha sovit där. Men det var inte så..

11/3
Jaha idag så gjorde vi inte så mycket.. Först fundera på vad vi skulle göra.. Jag och Christa med flera skulle bowla men var så jävla dyrt så jag och Jenny åkte till Christa i stället och drack lite.. Jag och pappa hämtade upp Jenny på vägen. Så möte vi upp Anna på stan med innan vi skulle dra till Christa.. Sedan efter vi varit hos Christa och druckit och spelat biljard så drog vi ut. As kul.. Jag åkte på en smäll men men.. Shit happends. Sedan träffa jag en kille från Norrköping.. Så vart att följa med till hans hotell och sova där med han :D.. . Massa mys

12/3
Idag så vaknade jag av att nyheterna på tv:n började.. Sedan så fixade jag mig lite sedan drog jag till Christa.. Så har varit med henne hela dagen =).. Sedan kom pappa och hämta mig i Skäggetorp.. Så åkte vi hem. Köpte pizza med =).. Super gott =).. Nu ligger jag i sängen och bara chillar galet =)
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!