14/3-11

Hejsan.. Idag vaknade jag vid halv 8. Pappa väckte mig då eftersom jag skulle åka iväg och jobba =).. Så vi åkte härifrån vid 8 i morse.. Så tog jag bussen ut till Skeda udde vid 9.. Var framme vid halv 10 på jobbet :D.. Då så började vi släppa ut hästarna.. Sedan åkte jag och Felicia till Mantorp och hämtade halm :D.. Sedan tillbaka.. Då så fikade vi.. Sedan lastade vi ut all halm.. Sedan så mockade vi.. Och sedan gick vi in och åt lite lunch.. Efter det så mockade vi.. Och lite annat.. Sedan kolla jag på när Felicia red.. Galen häst det där haha.. Så fikade vi lite fort så gick jag till bussen. Sedan träffade jag Hossein en stund sedan tog jag bussen hem. Pappa hämtade mig i Ljungsbro.. Väl hemma så åt jag lite.. Sedan gick jag och grannen ut med hunden.. Och så efter det följde jag med in till han.. Vi spelade Guitar hero.. As kul men jag var verkligen sämst haha.. Men men.. Mycket skratt! Så gick jag in till mig och lagade lite mat.. Och nu ligger jag i sängen och ska sova för imorgon är det upp tidigt igen :D Godnatt!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!