15/3-11

Hejsan.. Idag gick jag upp vid halv 8. Så åkte vi in till stan vid 8. Åkte först till Biltema sen skjutsa pappa mig till Resecentrum så tog jag bussen till jobbet.. Idag på jobbet tog vi ut hästarna, sen mocka vi =). Fick sluta tidigare idag.. Så då åkte jag ut till Vadstena!

Var med sötnosen Johan och hans underbara son Eddie.. Hela dagen och hela kvällen.. Massa mys! Ska dit imorgon med och då blir det att sova där!.. Mys! Längtar som fan tills imorgon! Massa mys och gos med både Johan och Eddie då! Fan vad jag älskar dom som personen och jag gillar Johan sjukt mycket! Han är så underbar person och det är precis han jag väntat på hela livet! Är så lycklig att jag hitta er!

Puss puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!